Duikdag - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Ben en Riekie Engelen - WaarBenJij.nu Duikdag - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Ben en Riekie Engelen - WaarBenJij.nu

Duikdag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ben en Riekie

08 September 2010 | Indonesië, Bali

080910 Om 10.00 uur heeft Lammert een afspraak met de duikschool voor een checkdive. Max en ik gaan om 10.00 uur ook duiken en we komen elkaar onderweg tegen. Om 14.30 gaan we met z'n drieën duiken maar dat was niet erg succesvol omdat bleek dat er een behoorlijk sterke stroming stond en daar kan de een wat beter mee omgaan dan de ander. Nu zit de dag er bijna op en over een halfuur gaan we eten. Bijna altijd in het restaurant omdat er verder weinig in de buurt is. Het gaat ons allen goed!

• 08 September 2010 - 19:07

Jijtie En Wiepie:

hoi allemaal
    Wel spannend dat duiken,hopelijk nog geen haai gezien.Voor geen goud kregen ze mij onder water.
    een groet van ons allen

• 08 September 2010 - 21:48

Roy En Janneke:

We (Roy = broer van Yvonne) volgen met belangstelling jullie reisverslagen. Fantastische trips maken jullie op het eiland en de mooie foto's geven een goede indruk hoe het daar is. We zien al uit naar het volgende verslag. We zijn blij dat Lammert nu ook een duik heeft gemaakt. Succes met het grote genieten en de groeten aan Yvon en Lammert

Ben en Riekie

Wij gaan in groepsverband een rondreis door Marokko maken. Verzamelen in de buurt van Madrid en dan verder. We hopen te genieten van de natuur en cultuur. We houden jullie van ons "avontuur" op de hoogte.