Rust- en duikdag - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Ben en Riekie Engelen - WaarBenJij.nu Rust- en duikdag - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Ben en Riekie Engelen - WaarBenJij.nu

Rust- en duikdag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ben en Riekie

12 September 2010 | Indonesië, Bali

120910 We liggen heerlijk bij de zee. De temperatuur is wel hoog maar er staat een stevige wind. Vanmorgen samen met een dame uit Bussum de zon op zien komen. Toch wel anders dan in Nederland/Leeuwarden. Een waar kleurenspectakel.
Max en ik hebben 2 duiken gemaakt. Lammert zag er van af. Er stond een stroming van Oost naar West dus we maakten een driftduik; ergens het water in met de stroming mee en dan er weer uit. Wel op het huisrif. De 2e duik was er heeeel sterke stroming. We hadden vermoedelijk wel een paar honderd meter af kunnen leggen maar je moet ook weer terug.
Misschien was dat tevens de laatste duik want het vertrek staat voor de deur.
Vanavond weer een optreden van een gamelanorkestje en natuurlijk weer 2 mooie danseressen. Het is namelijk op zondag Bali-dag op het ressort.
Tot zover het gaat ons goed; enkel Lammert wordt te bruin misschien laten ze hem wel niet vertrekken hier of Nederland niet meer in.

• 12 September 2010 - 10:41

Frans Bleeker:

Mooi bruin is niet lelijk denk ik maar. We wensen jullie nog een goed verblijf voor de duur en voor straks een goede reis terug. Zijn nieuwsgierig naar jullie ervaringen. Doe mijn groeten aan de Indo.

Frans en Hilda

• 12 September 2010 - 11:17

Jan:

wat een mooie cylinderroos.ik ben wel een beetje jaloers op jou.
    tot ziens in Fryslân

• 12 September 2010 - 12:27

Conny:

nog even genieten voor jullie al weer naar huis komen! goede reis terug, groetjes en dikke kus van ons

• 12 September 2010 - 15:40

Mama:

ik zal blij zijn dat jullie weer thuis zijn.
    ik wens jullie een goeie reis.het ziet er prachtig uit daar.
    een dikke tut mama

• 12 September 2010 - 17:29

Jijtie En Wiepie:

Met een gooische vrouw de zonsopgang bekijken.Ja Ben,dan wordt het vanzelf een prachtig kleurspectakel.
    Vanavond weer die prachtige danseressen,dat wordt afkicken in Leeuwarden.
    Een groet van ons allen

• 12 September 2010 - 17:49

Jijtie En Wiepie:

zo te zien hebben jullie een prachtige vakantie gehad.
    Nog veel plezier de laatste dag.
    een groet van ons allen