30-8-2011 - Reisverslag uit Plasencia, Spanje van Ben en Riekie Engelen - WaarBenJij.nu 30-8-2011 - Reisverslag uit Plasencia, Spanje van Ben en Riekie Engelen - WaarBenJij.nu

30-8-2011

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ben en Riekie

31 Augustus 2011 | Spanje, Plasencia

Vroeg vertrokken van het terrein bij het zwembad waar we inmiddels met 4 campers stonden. Zodra ik de accu weer aansloot begon de ventilator weer te draaien. Dus nog niet goed. Onderweg geprobeerd bij service-stations langs de weg maar de een was gesloten en de ander behandelde geen mechanische problemen. Uiteindelijk via een Renaultdealer verwezen naar een Fiatdealer. Deze mensen waren zeer behulpzaam. De camper mocht worden binnen gereden en met 2 man keken ze er naar. Zat in het relais. Uit een buraula werd een ander relais opgevist en gemonteerd. Wel met het advies in Frankrijk of thuis een nieuw relais te laten plaatsen. Ik weet nu waar het zit dus dat kan ik dan zelf wel weer. We hoefden niets te betalen maar we hebben de beide mannen toch iets gegeven. Dus dat probleem is opgelost. Nu nog een nieuwe lamp in de buitenlamp want die doet het ook niet meer.
Staan nu op camping "Parc Nacional de Monfrague" in de Extremadura en vertrekken na een nacht weer. De verjaardag van Zoe zit er aan te komen en we moeten niet te laat zijn.

• 31 Augustus 2011 - 06:48

Herma:

Goedemorgen campermensen.
    Ik heb even via Goole gekeken waar jullie zitten.
    Camping Parque Nacional de Monfragüe is een kleine camping bij het gelijknamige nationaal park. De Taag stroomt door dit park, waar grote aantallen roofvogels te zien zijn.
    De camping beschikt over goede voorzieningen

Dus dan weet je het even...hahahah!

• 31 Augustus 2011 - 09:45

Conny:

Gelukkig is het probleem in elk geval voorlopig opgelost. Jullie hebben ook elke keer weer wat, maar zolang het met de gezondheid maar goed gaat! Heel veel plezier nog en geniet ervan.

• 01 September 2011 - 08:00

Yvonne En Lammert:

zo te lezen hebben jullie altijd wat
    maar geniet van de vakantie en kom met goede gezondeheid terug