19 september 2011 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ben en Riekie Engelen - WaarBenJij.nu 19 september 2011 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ben en Riekie Engelen - WaarBenJij.nu

19 september 2011

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ben en Riekie

19 September 2011 | Spanje, Madrid

Vandaag zijn we vertrokken uit de Extremadura en zijn plm. 400 km. verder terecht gekomen op Camping Camino de Santiago in Castrojeriz. Deze camping ligt aan de route naar Santiago de Compostella en er verblijven dan ook heel wat wandelaars. Wat een prestatie!!!
We blijven hier 2 nachten en willen morgen aan het eind van de middag met de eigenaar op stap om ergens vogels te bekijken. Of dat doorgaat is nog de vraag wat echt goed Engeld praten ze hier nu ook niet; ik natuurlijk ook niet. Misschien moeten we toch maar eens wat Spaans leren lijkt me zeker wanneer we vaker door Spanje rijden wel gemakkelijk. Iets voor de koude wintermaanden? Het is hier ook een stuk frisser als waar we vandaan komen. Dat heeft natuurlijk ook zijn voordelen. Slapen gaat door de lagere temperatuur beter maar vannacht hebben we allebei slecht geslapen. Voor mij kwam dat ook door dat gedonder met de onduidelijkheid over de campingcheques.
Gisteren nog telefonisch contact gehad met Dinie en Jelle. Jelle ligt sedert dinsdag in het ziekenhuis in Sneek. Hij heeft volgens een MRI-scan een hernia die niet geopereerd kan worden; hij zit op een rare plaats. Hij heeft erg veel pijn en er zal een pijnbestrijder bijkomen om iets met een zenuw te doen. Maar hopen dat het allemaal weer goed komt. Het zit hen in het leven ook niet altijd mee.
We zitten lekker in de camper. Straks wat lezen en muziek luisteren. Riekie is aan het puzzelen.

• 19 September 2011 - 19:05

Herma...:

Tjonge..die Jelle!
    Genieten jullie maar extra...
    Lijkt me HEERLIJK wat jullie doen...
    Ik zit al snel te klooien met handwasjes op decamperplaatsen ,maar jullie doen dat natuurlijk op de camping?