1 september 2011 - Reisverslag uit Loulé, Portugal van Ben en Riekie Engelen - WaarBenJij.nu 1 september 2011 - Reisverslag uit Loulé, Portugal van Ben en Riekie Engelen - WaarBenJij.nu

1 september 2011

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ben en Riekie

01 September 2011 | Portugal, Loulé

Gisteren stonden we op en regende het. Volgens de routeplanner zouden we de snelste route hebben via Sevilla. Maar ik dacht we hoeven niet zo snel laten we de kortste route maar kiezen. Dat hebben we geweten. We hebben wel onderweg veel meer gezien maar de reis duurde wel erg lang. Toen we nog 70 km. moesten rijden moesten we nog een paar bergen over met de nodige haarspeldbochten waarin de camper ver overhelde. De ventilator draait naar tevredenheid. Nu nog even zoeken naar een nieuwe lampje voor de buitenverlichting. Dario was erg blij met het dierenplaatjesalbum van AH. Zoe heeft de dubbele plaatjes gekregen en deed daar niet zo moeilijk over. Vannacht begon het te regen en dat duurde de hele morgen. Nu lijkt het op te klaren en voor de komende dagen wordt beter weer verwacht. Hopenlijk kan Zoe haar verjaardagsfeestje buiten vieren.
Met ons gaat verder alles goed hoewel we wel erg veel extra kilometers hebben gemaakt door het bezoeken van een paar gebieden.

• 02 September 2011 - 11:54

Vul Hier Je Naam In.:

Vul hier je reactie in...

Ben en Riekie

Wij gaan in groepsverband een rondreis door Marokko maken. Verzamelen in de buurt van Madrid en dan verder. We hopen te genieten van de natuur en cultuur. We houden jullie van ons "avontuur" op de hoogte.