Aangekomen op Bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Ben en Riekie Engelen - WaarBenJij.nu Aangekomen op Bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Ben en Riekie Engelen - WaarBenJij.nu

Aangekomen op Bali

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ben en Riekie

01 September 2010 | Indonesië, Bali

De vlucht naar Singapore verliep volgens plan. Ik (lees Ben) zat met Riekie in dezelfde rij. Voor ons zaten Yvonne en Lammert en Tet en Max zaten daar weer een paar rijen voor. Helaas konden we niet dicht naast elkaar zitten maar je kunt zo even naar elkaar toelopen. De verzorging door Singapore Airlines was prima.

Op het vliegveld hadden we 3,5 uren voor we weer verder vlogen naar Denpasar in Bali. We hebben de tijd wat doorgebracht op het vliegveld. Er zijn 3 terminals; nummer 3 is de nieuwste. Omdat die er 4 jaar geleden nog niet was zijn we daar ook even geweest. Men had daar een vlindertuin aangelegd maar omdat we zo vroeg waren sliepen de meesten. Tussen de terminals rijdt een onbemande metro om de 2 minuten!

Daarna met een kleine vertraging naar Denpasar waar al iemand van het resort met een bordje op ons stond te wachten. Daarna een rit naar het resort. Dat viel niet mee. We reden tussen de vulkanen door naar boven en dus veel klimmen en dalen, daarnaast nog links rijden en moe. De rit duurde bovendien extra lang door een wegblokkade. Na ongeveer 29 uren (van huis uit gerekend) kwamen we aan en werden met een welkomstdrankje ontvangen. Daarna weer allemaal papierwerk. Toen nog even naar de bar en we lagen al vroeg op bed!

's Morgens om 9 uur afgesproken voor het ontbijt, na Tet en Max wakker te hebben gemaakt. Toen hebben de mannen en later ik met Yvonne het terrein even verkend. Omdat het mijn woensdag met vriend Jan was en Jan in Akkrum zit, ben ik ook even op de struin geweest en heb 2 libellen gevonden (zie foto's). Max en ik hebben zich ingeschreven bij de duikschool. Lammert wacht nog even omdat hij gekneusde ribben heeft en de vracht voor het duiken hem vermoedelijk veel pijn zal doen. Om 19.30 uur gaan we gezamenlijk eten.

• 01 September 2010 - 11:03

Jan:

hallo Ben en Riekie,

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn.
    En leuk dat je nog aan mij gedacht hebt.
    De eerste libel lijkt mij een heidelibel.
    de tweede ga ik nu proberen te vinden via internet.Mijn libellenboek gaat over Europa.Veel prettige dagen toegewenst.

Jan

• 01 September 2010 - 11:34

Jan:

Alleen nog maar een engels naam Ben:
    grasshawk dragonfly.

jan

• 01 September 2010 - 12:45

Wiepie En Jijtie:

Hoi Riekie en Ben

Dat is een hele reis zeg.
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn,ik zal het mama doorgeven.Jullie hebben een prachtig resort zag ik op jullie site.geniet ervan.

groetjes en een dikke zoen

jijtie wiepie niels en eelke een poot van abe

• 01 September 2010 - 13:18

Paul En Herma:

Wij wensen jullie een geweldige vakantie op Bali
    Indonesie (Java) is het geboorteland van onze 3 -inmiddels volwassen -kids........!
    Dus selamat berlibur!

• 01 September 2010 - 15:13

Ale/ Sietske.:

ik wens jullie een heel fijne vacantie. wij vertrekken vrijdag we zien jullie weer.

• 01 September 2010 - 19:39

Frans Bleeker :

Een heel mooie vakantie toegewenst. Veel duikplezier. Doe mijn vrienden aldaar de groeten.
    Menu suggestie Nasi Ramas

Groetjes