Duiken en Balidag op het resort - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Ben en Riekie Engelen - WaarBenJij.nu Duiken en Balidag op het resort - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Ben en Riekie Engelen - WaarBenJij.nu

Duiken en Balidag op het resort

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ben en Riekie

06 September 2010 | Indonesië, Bali

050910 We blijven op het resort. Max en ik hebben de zon zien opkomen een heel mooi gezicht en kleurenspektakel. De zonsondergang is hier niet te zien. Max en ik besluiten om 11.00 en 16.00 uur te gaan duiken in zee voor het hotel. Je kunt niet echt spreken van een huis"rif". Het zijn meer grote blokken waarvan de een wat dieper ligt dan de andere. Wat foto's gemaakt onder water. Omdat door het maken van de foto's de lucht sneller op is; je beweegt meer dus verbruikt meer zuurstof, besluiten we 's middags zonder camera te gaan duiken. Helaas we ontmoeten 2 hele grote tandbaarzen en een blok koraal met duizenden Anthiassen (vlagbaarsjes). Daarna als klap op de vuurpijl een heel groot schildpad; helaas de beelden staan alleen op onze eigen harde schijf.
's Avonds is het Bali-avond. Eerst het optreden van een gamelanorkestje (3 mannen) en daarna 2 heeeeele mooie danseressen. Dus weer veel foto's en wat video gemaakt. Ze zijn toch wel mooi die Indonesische meisje; misschien 1 meenemen in de koffer.

• 06 September 2010 - 06:14

Herma:

Helaas is het niet toegegestaan om een Indonesch meisje mee te nemen in je koffer,Ben.
    Daar komen heeeeel veel papieren en geduld bij te pas ..Wij hebben 3 x die ervaring! ..hihiihihi.
    Leuk om steeds weer te lezen wat jullie beleven ..Ik ben jaloers!
    Fijne dagen!

• 07 September 2010 - 12:30

Jijtie En Wiepie:

ja Ben ze zijn inderdaad heel mooi,maar je weet het he
    je mag er alleen maar naar kijken.......
    De zonsopgang is inderdaad
    prachtig.