Rustdag? - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Ben en Riekie Engelen - WaarBenJij.nu Rustdag? - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Ben en Riekie Engelen - WaarBenJij.nu

Rustdag?

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ben en Riekie

06 September 2010 | Indonesië, Bali

060910 Ik sta vroeg op en denk dat Max ook al op het strand staat. Het blijkt Yvonne te zijn die ook vroeg op is. De zon komt razendsnel op maar de kleuren er voor zijn schitterend! Verder maar zien wat we vandaag nog gaan doen. Max, Tet en Lammert zijn nu even aan het snorkelen terwijl ik dit typ.
Het was toch niet echt een rustdag. Lammert heeft zich ingeschreven bij de duikschool en doet woensdag een checkdive.
Max en ik hebben om 15.30 uur nog gedoken. Door de sterke branding was het moeilijk in en uit het water te gaan. Bovendien liet de zon het een beetje afweten waardoor het op 25 meter toch behoorlijk donker werd. Wel leuke dingen gezien; geen schildpad te bekenen.
Morgen gaan we op excursie naar Ubud. Alles goed met iedereen dus tot zover eerst.

• 07 September 2010 - 12:16

Jijtie En Wiepie:

wat een leuke foto met die mooie dames.Riekie je ziet er prachtig uit.Een echte oosterse look.
    Ben de volgende keer ook zo,n mooie rok of broek aan,zo val te veel uit de toon. groetjes wiepie en jijtie p.s geniet ervan

Ben en Riekie

Wij gaan in groepsverband een rondreis door Marokko maken. Verzamelen in de buurt van Madrid en dan verder. We hopen te genieten van de natuur en cultuur. We houden jullie van ons "avontuur" op de hoogte.