Weer thuis! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Ben en Riekie Engelen - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Ben en Riekie Engelen - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ben en Riekie

15 Mei 2011 | Nederland, Leeuwarden

Na twee dagen straf doorrijden zijn we vandaag weer thuis gearriveerd. Toch wel veel ruimte om ons heen na 4 weken in de camper te hebben doorgebracht. Hoewel de kleine ruimte meer 's avonds en 's nachts was. Buiten zitten tot laat 's avonds was er de hele vakantie niet bij. Het koelde steeds behoorlijk af.
Afgelopen nacht hebben we op de parkeerplaats bij een Raststaette gestaan. Gister vroeg op bed en dus vanmorgen vroeg wakker en daardoor lekker vroeg
vertrokken.

We kunnen terugzien op een hele mooie vakantie; helaas ook een met veel pech. Zal deze week nog wel wat werk geven. Bij thuiskomst bleek de satellietontvanger ook niet meer te werken; zal dus wel stuk zijn. Kan er nog wel bij.

Verder zijn we een beetje moe van de laatste 2 dagen en de lange wandeling op 13/5 waar we ons wat op verkeken hadden; heel mooi maar vermoeid!

We willen iedereen bedanken voor het meeleven met ons. Je hebt dan toch het idee dat je alle moeite, want internet is lang niet overal en zeker niet gratis, niet voor niets hebt gedaan.

Ik zal proberen deze week nog wat foto's te plaatsen om de verhalen wat beter te illustreren. Maar kom eens langs voor een bakje dan praten we er ook nog over!

Groeten aan iedereen!!

Ben en Riekie
(waarbenjijnu = thuis)

• 15 Mei 2011 - 19:25

Aschwin:

Fijn te weten dat jullie weer veilig thuis zijn aangekomen

• 15 Mei 2011 - 19:32

Lammert En Yvon:

hoi
    ja we spreken gauw wat af
    fijn dat julie goed thuis zijn gekomen

• 15 Mei 2011 - 19:43

Paul En Herma:

Welkom thuis,mensen!
    Heelijk ,die ruimte..ik begrijp je helemaal!
    ..en die wasmachine...heerlijk!
    Wij weten een adres in Leeuwarden voor de reparatie van de camper.. ..Paul heeft dat al eens tegen je gezegd ,geloof ik.
    Nu eerst maar even tot rust komen of heb je al weer iets bedacht,Ben?

• 15 Mei 2011 - 21:04

Frans Bleeker:

Goed om te horen dat jullie weer veilig thuis zij. Moeten zeker binnenkort maar weer iets afspreken.

Groetjes

Frans & Hilda