29 april 2011 - Reisverslag uit Corte, Frankrijk van Ben en Riekie Engelen - WaarBenJij.nu 29 april 2011 - Reisverslag uit Corte, Frankrijk van Ben en Riekie Engelen - WaarBenJij.nu

29 april 2011

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ben en Riekie

29 April 2011 | Frankrijk, Corte

Vanmorgen nog even bij "mijn" orchidee langs geweest om te zien of er al een van de vele bloemen open stond. Er was een bijna volledig open en daar heb ik dan maar genoegen mee genomen.
We willen immers weer verder naar Calvi. Staan daar nu op camping La Pinéde tussen de bomen. Hebben behalve een rondje om de vrij grote camping nog geen andere activiteiten ondernomen. De te rijden afstand was niet zo groot maar met een hele lage snelheid toch heel wat uurtjes.
Riekie heeft lekker aardappelblokjes opgebakken met sla en een hamburger en natuurlijk een wijntje erbij.
We laten vandaag het toetje maar zitten! Blijven hier 2 nachten en gaan dan verder naar het zuiden. De tijd vliegt voorbij.

• 30 April 2011 - 14:42

Oma:

het gaat hier goed. het is hier mooi weer de bloemen op het balkon staan er prachtige bij. dikke zoen en omhelzing van mij. dag lieve schatten hoop jullie snel weer gezond en wel terug te zien. Ik heb wel een beetje heimwee naar jullie.

Ben en Riekie

Wij gaan in groepsverband een rondreis door Marokko maken. Verzamelen in de buurt van Madrid en dan verder. We hopen te genieten van de natuur en cultuur. We houden jullie van ons "avontuur" op de hoogte.