11e reisdag - Reisverslag uit Fez, Marokko van Ben en Riekie Engelen - WaarBenJij.nu 11e reisdag - Reisverslag uit Fez, Marokko van Ben en Riekie Engelen - WaarBenJij.nu

11e reisdag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ben en Riekie

12 Maart 2011 | Marokko, Fez

Na 's Morgens eerst te hebben ontbeten op het centrale plein van Marrakech wilden we om plm. 09.00 uur vertrekken. Dat ging niet omdat de accu van de bus onvoldoende vermogen had. Twee pogingen de bus aan te duwen mislukten. Gelukkig was er iemand bereid de bus aan te slepen. Na een hele lange reis welke eigenlijk alleen maar bestond uit rijden en een middagmaaltijd zijn we nu aangekomen bij het vliegveld van Fez. Nu moeten we nog een hotel in de buurt zoeken om morgen niet te laat op het vliegveld te zijn. En maar hopen dat de bus morgen start!
Bij het verlaten van het vliegveld, althans de poging daartoe, bleek de bus niet te starten. Hij moest dus naar een andere plaats worden geduwd waarna de motor weer aansloeg. Geen goed idee om hiermee naar een hotel in Fez te rijden en dan morgen misschien te laat aan te komen.
Daarom werden er 2 taxi's geregeld die ons naar een hotel in de stad brachten. Helaas dat kamerprijs van dat hotel ging Marius z'n budget te boven. Zou ook wel erg luxe geweest zijn in verhouding met " de hotels" waar we steeds verbleven.
Wij zijn op een terrasje gaan zitten terwijl Marius een hotel ging zoeken wat binnen het budget zou passen.
Uiteindelijk werd dat gevonden vlakbij het terrasje d.m.v. een gids die braaf buiten het hotel op zijn geld wachtte.

• 12 Maart 2011 - 16:52

Conny:

jammer om te horen dat het toch tegenvalt, volgende keer toch maar met een "echt' georganiseerde reisonderneming op pad, of met de camper met ma op stap, frankrijk is ook mooi, groetjes van ons

• 12 Maart 2011 - 17:04

Riekie:

wat een .........reis.hoop dat morgen alles goed gaat. anders maar een taxi naar het vliegveld.minke komt morgenmiddag om een uur of vijf hierheen drinken we koffie en wachten we op jullie.tom ook gebeld maar was er niet maar probeer het nog wel een keer. goede reis morgen en hopen jullie morgen weer thuis te zien.veel liefs riekie.