TERUGBLIK - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Ben en Riekie Engelen - WaarBenJij.nu TERUGBLIK - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Ben en Riekie Engelen - WaarBenJij.nu

TERUGBLIK

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ben en Riekie

14 Maart 2011 | Nederland, Leeuwarden

Helaas heeft de reis mij niet echt geboden wat ik ervan had verwacht. Eigenlijk komt dat veel vaker in het leven voor maar je hebt toch altijd hoop dat je verwachtingen wel uit zullen komen.

Het verblijf op de Banc d'Arguin was eigenlijk te kort maar we stemden in met een korter verblijf om tijdens de terugreis nog wat uitstapjes te maken.

Met name de terugreis was, mede door de pech met de bus, te veel rijden en rijden en geen of nauwelijks tijd onderweg nog iets te bekijken. Wij hebben op onze vorige reis natuurlijk ook al veel van het landschap van Marokko gezien. Binnen een bus met 5 personen is het ook belangrijk de sfeer, die prima was, goed te houden.

Maar goed dat je alles niet van tevoren weet. Wel een leer voor de volgende keer. Dan lekker samen met Riekie op eigen gelegenheid met de camper.

Een aantal van de gemaakte foto's zal ik proberen deze week te plaatsen zodat jullie niet alleen in woord maar ook in beeld een idee krijgen van de gemaakte reis.

Tegen de lezers zeg ik hartelijk dank voor jullie leuke reacties en ik hoop jullie binnenkort weer een nieuw reisverslag te kunnen laten lezen.

• 14 Maart 2011 - 20:02

Paul & Herma:

Ach,toch jammer ,maar een ''ervaring'' rijker.
    Volgende keer weer lekker met de camper...bijvoorbeeld naar
    Normandie/Bretange,met Riekie!
    Het is niet zo ver en toch leuk!
    Dat gaan wij ook weer doen - dit jaar - maar ja, we hebben ook minder vrije tijd als jullie - ons tijd komt ook nog wel.

• 19 Maart 2011 - 10:47

Frans:

Hallo Ben & Riekie

Jammer dat je reis niet was wat je had voorgesteld. Je bent een ervaring rijker. Ben benieuwd naar de foto's die zal je wel genoeg gemaakt hebben. Volgende keer lekker met Riekie met de camper weg. Gr. Frans en Hilda

• 05 April 2011 - 09:43

Gerke:

Hallo Ben en Riekie,
    Mooi reisverslag Ben, je beleeft het weer even opnieuw, ja het was een reis met obstakels en wat aan de korte kant voor zulke lange ritten,toch kijk ik niet met negatieve gevoelens terug op de reis, we hebben toch nog veel gezien en ook hoe mensen daar in de woestijn met beperkte middelen overleven,we hadden een leuke ploeg en een goede verstand houding en wij als slapies ging het ondanks het snurken ook goed, we hebben samen veel foto,s gemaakt(prachtige foto mier op bloem Ben) en gelachen. Banc de Arquin vond ik het hoogtepunt jammer dat het te kort duurde wegens tijd gebrek, we hadden er nog wel een dag kunnen rond sneupen.De terugreis naar Fez was te lang maar ja daar hebben we al genoeg over gezegd, nogmaals een mooi verslag Ben m,n complimenten en leuk jou en Riekie ontmoet te hebben, we houden wel contact.
    Groeten Gerke ook namens Minke.